30.4.14

El poder de l'amor

L'altre vespre llegia aquesta dedicatòria quan vaig obrir un llibre. No vaig poder passar pàgina durant una bona estona. Sembla simple, però diu moltíssim. Sempre he pensat que l'amor és poderós i, en el meu cas, el pilar de la vida. I no, no pel fet de dependre d'una altra persona per ser feliç, sinó perquè em mou l'amor per tot el que ens envolta. No m'agrada enfadar-me, no m'agrada criticar, no m'agrada competir, no m'agrada cridar, sempre ho he evitat. Fuig d'aquestes situacions, m'esgoten, m'anulen, m'entristeixen. Però en nego a que em guanyin i acabin amb la meva pau i m'enfoc amb totes les meves forces en tot allò que em transmet optimisme, positivitat, alegria i estima.

1 comentari:

  1. Quant d'aprenentatge per fer!!!! la saviessa en paraules, si tothom fos com tu el món realment seria un lloc de pau!!!!!

    ResponElimina

Gràcies per visitar-me! Fins aviat!